התרת קשרים ענקיים ודחוסים שתופסים חלק גדול מהשיער

לעתים אני נשאלת: למה את מפרקת את הקשרים האלה בשיער? לא עדיף פשוט לגזור וזהו? זה רק שיער והוא יגדל…

לפעמים הגורל מתדפק על דלתך. ככה אני מרגישה כשאני פורמת קשרים.
אני מרגישה במקום הכי מדויק עבורי, כאילו הגעתי לעולם הזה כדי לעשות בדיוק את זה.
אני נכנסת לסוג של מדיטציה וצוללת אל תוך מערבולות השיער של הקשר וכך מצליחה בתוך זמן קצר להתיר סבך שהלך ונקשר אפילו במשך חודשים ושנים.

קשרים כאלה אפשר לפרום רק לפי הסדר בהם נוצרו, מהקצוות למעלה, בתחילה נראה שאין קצה, והכל נראה כמו מערבולת ענקית  אבל הוא ישנו ואני מוצאת אותו.

אני מבינה את המבנה של הקשר ורואה איזו נקודה יכולה להיפרם בכל שלב ולכן אני מצליחה לפרק את הקשרים המורכבים ביותר בלי להכאיב.

יש בי גם מרכיב תחרותי מול הקשרים האלה וככל שיותר ספרים, שכנות והורים טענו שאין ברירה וחייבים לגזור אני יותר נחושה להוכיח שאין קשר שאי אפשר לפרום.

אני לא מתכוונת לקשרים רגילים, שמישהו לא הסתרק שבוע ונהיה לו קצק קשרים אלא למקרים קצת יותר מורכבים, אלה קשרים שהולכים ומתהדקים לתוך עצמם במשך שבועות וחודשים ארוכים ואוספים לראסטה במערבולת את כל / רוב השיער.

לפעמים חפיפה לא נכונה או פספוס של כמה סירוקים, אשפוז ממושך או מחלה שמנעו סירוק 
 כל אלה מקרים שלא כל כך נדירים שיכולים לקרות לכל אחד ואחת.

יש מקרים בהם הפלונטר בשיער קשור אולי לפלונטר אישי בחיים, שההתעכבות בפרימת הקשר קשורה למצב רגשי מורכב בו היה האדם, בינו לבין עצמו או לסביבתו הקרובה.

אלה המקרים שאני הניסיון האחרון לפני גלח.

אחרי שאמא ודודה והאחות והספר המקומי כולם ניסו ולא הצליחו או לא העזו אפילו לנסות.

לעתים השיער הקשור נראה כל כך רע, שהוא מוביל להסתגרות ודיכאון ולהעצמה של הקושי הרגשי שגרם לקשר להיווצר מלכתחילה.

ודווקא ההחלטה לחפש אותי, להגיע אליי ולפרום את הקשר היא ההחלטה לחזור למשחק של החיים, לצאת מהאפילה ולהביט לחיים בלבן של העיניים.

כך עם פרימת הקשר, בהדרגה, הולכות ונפרמות שכבות של בעיות וקשיים בחיים שאולי גם הובילו להיווצרותו מלכתחילה וכשהשיער פרום מתחדש הכוח להתמודד מול החיים עצמם.

זה כל כך מרגש לחוות את האישה או הילדה מגיעות במצב רגשי מסוגר וקודר ולאורך היום ככל שהקשרים נפרמים נפתחת משתחררת ולבסוף מול המראה בשיערה הפרום  מגיעה להתרוממות ושמחה אדירה.

נשמע לכם אולי מוגזם, אבל לא תאמינו כמה קשור שיערו של אדם להרגשתו, ביטחונו העצמי ומצב רוחו, ואולי זאת הסיבה שהקשרים האלה מרתקים אותי כל כך, בגלל הסיפורים שהם מביאים איתם לסטודיו שלי, והתרוממות הרוח שפרימתם מעניקה ללקוחות שלי, התרוממות שמשאירה גם אותי באופוריה ימים רבים אחרי שהקשר כבר נפרם.

הצילו! השיער שלי מתחיל להסתבך מה עליי לעשות?

יש כמה דברים שתכלי לעשות כדי למנוע מהקשר להסתבך ולהתהדק עוד יותר וכדי להקל בפרימה שלו:

  1. מנעי הצטרפות של שאר השיער אל הקשר– שאר השיער נמשך אל הקשר כמו אל סקוץ',  אם נשאר שיער פזור קלעי אותו לצמה וכך תמנעי ממנו להצטרף ל"מסיבה".
  2. המנעי מחפיפה או שחייה– כל חפיפה של הקשר מהדקת אותו יותר ומגדילה אותו וגם שאריות שמפו ולכלוך שלא מצליחות להשטף מתוככי הקשר מתייבשות ומשאירות דבק בתוך הקשר שמקשה על פירוקו.
  3. המנעי משימוש במרכך או במסיכה לשיער – המרכך נתקע בתוך הקשר ומתקשה להשטף החוצה, גם הוא יוצר דבק שמקשה על הפירוק.
  4. אין חומר קסמים שיכול לפרום קשרים. הפרימה נעשית עם מסרק וסבלנות על שיער נקי.
    דמיינו שרשרת עם פלונטר, זה לא יעזור למרוח עליה שמן, רק יפריע, הדרך היחידה להתיר פלונטר בשרשרת היא להבין איך הוא בנוי ולהתיר אותו לפני הסדר בה הוא נוצר.
  5. המנעי מסירוק עיוור או מסירוק השיער שמעל הקשר באופן שיהדק את הקשר לתוך עצמו או בצורה שתקרע ותתלוש שיער.
  6. המנעי משימוש במספריים– לעתים נדמה שניתן לגזור חלקים מהקשר ולהפריד אותו אך הגזירה בתוך הקשר תשאיר חלקים קצרים בשיערך לאחר הפירוק והיא לא עוזרת לפרום את הקשר.
  7. בואי. לקביעת פגישה יש לשלוח הודעה בווצאפ עם צילום של הקשר כדי שאוכל להעריך כמה זמן עליי לפנות לפרוייקט ולמצוא מתאים.

אבל איך זה קורה בכלל קשרים כאלה?

לעתים הקשר קורה בגלל התעלמות מקשר קטן שהולך וגדל ואוסף אליו עוד ועוד שיער, בעיקר בחפיפות ובשחיה. בתקופת הסגרים פגשתי ילדות ונערות שלא הסתרקו במהלך הסגר ולקראת החזרה לשגרה הבינו שהשיער הסתבך מעבר ליכולתן להתירו בעצמן.

פגשתי גם נשים שהיו בתקופות מאתגרות בחיים שלא התפנו לטפל בעצמן ולכן הצטבר הקשר.

במקרים אחרים הוא נגרם בגלל נשירת שיער מאסיבית שלא מתפנה מהשיער.

אני פוגשת גם נשים  שחוות נשירה לאחר מחלה או הריון ולהן יש איזה חשש מהברשה , כדי לא לראות את הכמות הגדולה של השיער שנופל.  המים שזורמים על השיער במקלחת דוחפים את השיער שנשר והתנתק מהראש כלפי מטה אל הקצוות וכך נוצרים  קשרים בכל השיער.

הנשירה שנגרמת למחלימי קורונה היא מאסיבית ביותר ויכולה להגיע עד 50% מהשיער ואם לא מפנים את השיער שנושר מהראש בקפדנות לפני או במהלך החפיפה הדרך להיווצרות קשר קצרה.  למודאגות אוסיף שהשיער יצמח בחזרה לאחר 6-9 חודשים (זה לפחות מה שהצלחתי להסיק מקריאה ברשת).

יש מקרים של אשפוזים ממושכים שיוצרים קשרים. במקרים האלה אני מסבירה שכדאי להתמקד בהחלמה ולהגיע אחרי השיחרור והשיקום להתרה.

וקשרים בשיער שהיה קלוע בצמות או בתוספות או תסרוקות אירוע בספריי  לזמן ממושך מידי או בגלל התרת התסרוקת בצורה לא נכונה.

הצילו! השיער שלך קשור ואני רוצה להגיע אלייך להתרת קשרים

אעזור בשמחה.
אני מבינה את הסטרס שאת נמצאת בו.
יכול להיות שאת מרגישה שהגיע סוף העולם, שהשמיים נפלו עלייך, שמדובר במקרה חירום מדרגה ראשונה ושאם תחכי עוד יום תהיי חייבת לגלח את הראש.

יכול להיות שאת כבר בטוחה שאי אפשר להתיר את השיער שלך ושדווקא לך יש את הקשר הנורא מכולם שאי אפשר להתיר.
את מוזמנת להתעמק בחלק מהתמונות שבהמשך כדי להבין שאת כל הקשריםאפילו המורכבים ביותר, אפילו קשרים שמסתבכים כבר שנה ושנתיים אפילו קשרים שצברו דבק ולכלוך (ואפילו כינים) וגם קשרים שנגרמו מנשירה מאסיבית ונראים כמו ראסטה ענקית אני יודעת להתיר.
וגם אם מלא אנשים אמרו לך שאת מוכרחה לגזור ושאין שום סיכוי להחזיר את השיער, אז אמרו, אני עדיין אני יכולה להתיר לך את הקשר. אז תנמיכי את מפלס הדאגה והחרדה.
שלחי לי בווצאפ תמונה של הקשר כדי שאוכל להעריך כמה זמן דרוש לי ולשבץ אותך בסידור העבודה, זה יכול לקחת כמה ימים אבל תקבלי את השיער שלך בחזרה.

אני לא עובדת בשבת וגם לא עונה להודעות באמצע הלילה. אבל אני עונה לכולן וכולם ומבטיחה שלא יקרה כלום לקשר שלכן עד מחר.

אני מקבלת בסטודיו שלי בעין השופט. אני לא עושה ביקורי בית. בין היתר כי אני זקוקה לכיור חפיפה וחופפת את מרבית הקשרים מספר פעמים במהלך ההתרה. ללא ניקוי עמוק של השיער במספר חפיפות ההתרה מסובכת ומכאיבה.  

רגע זה כואב? רמת הכאב תלויה במידת הרגישות הסובייקטיבית בתחילת העבודה כשהקצוות הקשרים נפתחים רחוק מהראש לא מרגישים כלום. זה מתחיל לכאוב לקראת הסוף ככל שמתקדמים לסיום והקשרים שנפתחים צמודים לקרקפת. הכאב גם מושפע ממידת העייפות. אפשר להקל על הכאב בעזרת כדור משכך כאבים, עם הפסקות או ע"י פיצול ההתרה ליומיים אם צריך.

מומלץ לישון טוב לפני התרה ועדיף לקבוע את המפגש לא ביומיים הראשונים של הוסת כי בהם הרגישות מוגברת.

איפה זה בכלל עין השופט? זה נורא רחוק

עין השופט זה קיבוץ מקסים ליד יקנעם. זאת נסיעה של 50 דקות מתל אביב או שעה מרשל"צ וחצי שעה מחיפה. אם הגעתן למצב של מוצא אחרון לפני קרחת, ואם השיער חשוב לכן אז אני מאמינה שתצליחו למצוא את הדרך להגיע, אחרי שיוצאים מפה עם שיער פרום זה כבר לא נראה רחוק כל כך.

מצורפות תמונות של חלק מהקשרים שפרמתי

לתמונות סרטונים ומידע נוסף על קשרים ניתן ללחוץ על הקישור

חוות דעת מלקוחות

popo
popo
1696440083
תןדה רבה🙏
היום נסענו נסיעה ארוכה במיוחד, כדי להגיע לדנה האלופה, שקיבלה אותנו בחיוך רחב ובסבלנות רבה והצליחה לשמח את סבתי לאחר שפרמה קשרים סבוכים במיוחד, שהיו בשיערה (וזאת לאחר שספר אחר טען שלא ניתן לפרום ויש לגלח את כל השיער) מעבר לכך שהיא הצילה את שיערה, דנה בעלת לב זהב קשובה ומקצועית, שווה לנסוע אליה במיוחד התוצאות מדהימות והטיפול חוויה קסומה שאין כמותה. תודה לדנה הצלת לנו את השיער והלב ❤️
Dana Dana
Dana Dana
1692820071
הייתי אצלה פעם ראשונה אחרי משבר פיזי קשה, היא לא רק פתחה את גוש הקשר וסיפרה אותי מדהים! היא נתנה לי כוחות ואנרגיות להמשיך הלאה! פעם שנייה הגעתי אליה עם קשר קשה עוד יותר, דנה בסבלנות אין סופית פתחה את כללל הקשר, הייתה פסיכולוגית במשך שעות, עודד ונתנה שוב אנרגיות שאין שני להן! אלופה אלופה אלופה❤️🙏
"מי שמביט בי מאחור לא יודע מי אני"כמה קל להביט על אנשים לשבריר שנייה מאחור, אולי גם ממבט על, מבלי ליצור קשר באמת, אבל להרגיש שאנחנו יודעי כל על האדם ועל סבך הקשר.דנה יקרה מאד, אנחנו מסיימות היום מסע של שנתיים.אני לא יכולה להגיד בדיוק מתי הוא החל, ממה הוא נבע ובעיקר מדוע הוא נמשך והסתבך.החיים מפגישים אותנו כל פעם עם מצבים והתמודדויות חדשות.לנו נדמה לפעמים,כמו שאת כל כך דייקת לכתוב, שרק אנחנו במסע הזה ושהסבך הזה לא פתיר. כששוטטתי בדר' גוגל על מנת לחפש מידע, פיתרון...הגעתי לאתר שלך והתחלתי לקרוא, הדברים שכתבת התיישבו לי נכון ובעיקר הרגיעו ונתנו תקווה גדולה. אנחנו עכשיו אחרי יומיים של טיפול סופר מקצועי אבל גם סופר אנושי , את משרה אוירה רגועה, מקבלת, מבינה ומעודדת והתוצאה מדהימה!!! מודות לך כל כך
מקצוענית מספר 1 אין מילים יחס נהדר
דנה ממש מקצועית, ואדיבה! באתי אליה בגלל קשר ענק שהיה לי בשיער, שחשבתי שאי אפשר לפתור אותו... אחרי שעה וחצי הקשר כבר היה פתור!! המחירים נוחים לכל כיס, ולכל מי שאולי מתלבט/ת אני ממליצה בחום!* היום נזכרתי בסיפור של הקשר שלי בשיער, ואז במקרה שמתי לב שכתבתי לה את הביקורת הזאת אחרי הביקור אצלה שהיה לפני כמעט שנתיים, ולא לחצתי על פרסום!🤦 אז דנה קבלי את התנצלותי, אבל זה רק מראה שאם נזכרתי בזה היום זה ממש חקוק לי בזיכרון... הצלת אותי!
millie nahoum
millie nahoum
1685003049
נסענו שעה וחצי כדי להגיע לדנה בעקבות קשר שהסתבך בתוך קשר שהסתבך בתוך קשר והשיער הפך לגוש קשיח בלתי ניתן להתרה, ניסינו את כל ה"עצות" הקיימות ברשת ושום דבר לא עזר.דנה המהממת ישבה למעלה מ5 שעות בסבלנות ומסירות ולרגע לא שכחה שיושבת מלפניה ילדה בת 10 עצובה ומפוחדת ודאגה כל הזמן להרגיע ולהסיח את דעתה. אין לי מילים להודות לך דנה על השירות, המקצועיות והכל בנעימות ורוגע.אני ממליצה בחום ובאהבה
בתי בת ה7 לאחר שימוש במרכך כל השיער הפך לגוש כמו אבן אסון גדל נפל עלי בכיות וצער נוראי הגענו לדנה היקרה שקיבלה אותנו בחיוך ובסדר פנים יפות ואמרה שהכל יהיה בסדר נירגעתי הגענו 6 מפגשים של טיפול מסור עים המון סבלנות ותמיכה מדובר בשיער ארוך דנה היקרה הוחזרה לנו את האושר והחיוך לי ולבתי היקרה מודים לך מעומק הלב תודות לך
דנה, לוחמת הקשרים, מזל שיש אותך בעולם הזה. שום טיפול פסיכולוגי לא יעזור להשיב את הביטחון העצמי של ילדה בת 8 שנאלצת לגזור את כל שיערה בגלל קשר. רק הסבלנות, העדינות, העקשנות ,המסירות והמקצועיות שלך מוכיחים שהכל אפשרי! תודה לך שעשית את הילדה שלי מאושרת. חשבנו שזה אבוד עד שפגשנו אותך ❤️
Tatiana Hazanov
Tatiana Hazanov
1679915107
!המלצות חמות לדנה המדהימה עם ידיי הזהבלכל מי שיש בעיה בקשרים בשיער שחושביםשאין פתרון לבעיה והכל אבוד , אז ישהגעתי אליה לאחר קשר מאוד קשה בשיער, היה אצלי תקופה ארוכהכל ספר ומקום שפניתי אליו אמרו לי רק לגלח את כל הראש לצערילאחר חיפוש מעמיק ולא מייאש ,מצאתי את דנה המהממת שעזרה לי להתיר עד הקשרהאחרון , עם הרבה השקעה וסבלנותותרתי משמע פשוט הצילה לי את השיער שחזר לקדמותו!בנוסף כמובן ליחס אישי וקשוב,ממליצה בחום רב להגיע אליה למי שבאמת צריכה , אל תתייאשו יש פתרון להכל.💖💖💖
Oria Saar
Oria Saar
1679165335
הגעתי לדנה אחרי אין ספור של ניסיונות להתיר את הקשרים של הבת שלי.כעבור יום וחצי כל הקשרים הותרו,דנה סיפרה אותה והיא קיבלה גם צמות מהממות.דנה מלאה בסבלנות,משרה רוגע,עושה הכול שתהיה אוירה נעימה ונינוחה, הרגשנו בבית..יצאנו ממש מרוצות.הביטחון של הבת שלי עלה, והיא כולה זוהרת וקורנת.תודה לדנה הנפלאה,בעלת ידי הקסם.
הגענו לדנה המדהימה מנתניה עם קשרים שנראו סוף העולם ודנה המקסימה בנוסף להרגשה הכי טובה שיכולנו לקבל גם הייתה סבלנית, רגישה, נשארה מעבר לזמן המתוכנן והתירה את כל הקשרים כלא היו.ממליצה בחום!!!
dh dh
dh dh
1676886171
דנה תודה רבה על השירות האדיב והמקצועית בהתרת קשרי השיער, אוירה הנעימה והמלצה להמשך יום כיף בסביבת הקיבוץ ציפי
Katy Spektor
Katy Spektor
1676362794
Это чудо найти хорошего мастера , тем более на севере. Так что всем, кто ищет профессионала для своих дредов- вы его нашли 🤩
דנה הצליחה לפרום בסבלנות אין קץ ובהתמדה, קשר ענק אימתני שתפס כל שערה פנויה על הראש של בתי בת ה 11. תודה דנה, הצלת אותנו!
reut koren
reut koren
1657548205
הגעתי עם הבן שלי בן ה- 6 לדנה עם קשרים בכל השיער, הרבה חוסר אונים וסקפטיות לגבי הצלחת התהליך. דנה לא נבהלה, עם שפע בטחון נוכחות ושקט דנה פתחה את הקשרים ועשתה את הבלתי יאמן!!!! דנה בעלת ידי קסם ואבקת פיות. שנינו מודים לה על החזרת החיוך והשיער הארוך והיפה לקדמותו.
דנה היא שליחה, רגע לפני היאוש של לעשות לילדה המתבגרת שלי קרחת,הגענו בדרך נס לדנה, ברגישות אין קץ במשך 8 שעות היא פרמה את הקשר הפיזי והרגשי של הילדה שלי.קיבלתי חזרה ילדה מאושרת.אני ממליצה בחום הלב לכל מי שצריכה לפרום קשרים להגיע לידים וללב של דנה.תודה רבה..חגגנו יומולדת 13 עם ילדה מאושרת ופרומה.
yula mann
yula mann
1653126200
פנינו לדנה עם קשר בשער של בת שלידנה הייתה זמינה וגמישה בלתאם תוררגישה וסבלנית כשפתחה את הקשרממליצה בחום
דנה היתה מקסימה ומקצועית. לביתנו שיער מתולתל שבאופן הדרגתי הפך לקשר אחד גדול שלא הצלחנו לפרום או לסרק וכולנו היינו על סף יאוש. דנה הצליחה בהמון סבלנות, מקצועיות, מיומנות, רוגע ואמונה לפרום את כל הקשרים במו ידיה במינימום הצקה, במשך 7 שעות עבודה! ביתי הרגישה בידיים טובות ושיתפה פעולה. הבעיה נפתרה. דנה הדריכה אותנו איך לא להגיע שוב להמון קשרים . הגענו עם מועקה ויצאנו עם הקלה גדולה. תודה דנה, התרת לנו פלונטר גדול בחיים. מומלץ בחום.
js_loader